e-poľnohospodár

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
spravodajca Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre
  • porn - instagram takipci satin al - film izle - titan jel - hyundai kia yedek parca - instagram takipci satin al - konya escort - Lipo Magnet - ankara evden eve nakliyat - İllegal bahis sitesi
  • Home Kategorie spravodajstva Poľnohospodár 7/63 RECENZIA: Marketing I. a II.

    RECENZIA: Marketing I. a II.

    E-mail Print

    recenzia marketing1recenzia marketing2Vo Vydavateľstve SPU v Nitre vyšli koncom roka 2018 dve vysokoškolské učebnice Marketing I. a Marketing II. autorského kolektívu pod vedením prof. Ľudmily Nagyovej.

    Neustále prebiehajúce zmeny na trhu nútia marketérov prehodnotiť súčasné tendencie vývoja a prispôsobiť sa novým trendom a aktuálnym výzvam v oblasti marketingu. Kolektív autorov pripravil ucelené aktuálne a pútavé publikácie marketingu, ktoré rozširujú teoretický obzor študentov a zároveň poukazujú na nové trendy a praktické aplikácie marketingu prezentované prostredníctvom prípadových štúdií, ktoré sú súčasťou každej kapitoly. Vzhľadom na rozsah a obsah jednotlivých kapitol je problematika spracovaná v dvoch učebniciach. Obe vychádzajú z požiadaviek jednotlivých študijných programov zabezpečovaných na SPU v Nitre a súčasných trendov spojených s rozvojom marketingovej vedy na začiatku tretieho tisícročia. Určené sú študentom a doktorandom Fakulty ekonomiky a manažmentu a ostatných fakúlt s neekonomickým zameraním SPU na výučbu povinného, povinne voliteľného alebo výberového predmetu marketing. Prinášajú však aktuálne informácie aj manažérom, výskumným pracovníkom a všetkým záujemcom, ktorí sa chcú zdokonaliť v oblasti marketingu a hľadajú inšpiráciu pri rozhodovaní o marketingových aktivitách v podnikateľskom prostredí, v štátnej i verejnej správe.