Konzorciu deviatich partnerských univerzít a dvoch fakúlt SPU v Nitre (FEM a FBP) vyšli v týchto dňoch tri medzinárodné učebnice, vydané v prestížnom vydavateľstve Wageningen Academic Publishers.
Je to výsledok trojročnej projektovej spolupráce v rámci projektu Erasmus+ Strategické partnerstvá (Food Quality and Consumer Studies, č. projektu 2014-1-SK01- -KA2013-000464). Koncept výučby senzorického marketingu, neuromarketingu, rozšírenej reality, kvality a trendov na trhu potravín bude pilotne otestovaný počas medzinárodnej letnej školy, ktorá sa uskutoční v posledný júnový týždeň v kampuse Univerzity Miguela Hernandesa v Španielsku. Knihy budú predstavené akademickej a odbornej verejnosti počas výstavy Agrokomplex 2017.
Prof. Dr. Ing. Elena Horská, koordinátorka projektu
Trojica medzinárodných učebníc z prestížneho vydavateľstva Wageningen Academic Publishers