e-poľnohospodár

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
spravodajca Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre
  • porn - instagram takipci satin al - film izle - titan jel - hyundai kia yedek parca - instagram takipci satin al - konya escort - Lipo Magnet - ankara evden eve nakliyat - İllegal bahis sitesi
  • Home Kategorie spravodajstva Poľnohospodár 9/61 S agromanažérmi o výrobe, obchode a zákazníkoch

    S agromanažérmi o výrobe, obchode a zákazníkoch

    E-mail Print

    agromanazeriVďaka spolupráci so Slovenskou poľnohospodárskou a potravinárskou komorou mali študenti Fakulty ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre inžinierskeho programu agrárny obchod a marketing na predmete európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie 20. apríla šancu si vypočuť prednášku a participovať na diskusii odborníkov z agromanažérskej praxe na tému trhu, výroby, spotreby a spotrebiteľského správania.

    Na prednáške a diskusii sa zúčastnil Ing. Stanislav Voskár, prezident Slovenského mliekarenského zväzu, Ing. Adrián Šedivý, zástupca slovenských cukrovarov a spoločnosti AGRANA, Ing. Jozef Šumichrast, PhD., riaditeľ RPPK Trnava a Ing. Jana Semančíková, zástupkyňa Agropodniku, a.s. Prednášku otvorila dekanka FEM prof. Dr. Ing. Elena Horská, ktorá naznačila hlavnú tému prednášok a diskusií - prepojenie teórie s praxou a využitie moderných marketingových prístupov pre podporu predaja agro-potravinárskych produktov, vyprodukovaných na Slovensku. Prednášajúci sa tematicky venovali hlavným komoditám: Ing. J. Semančíková obiliu, Ing. A. Šedivý cukru a Ing. S. Voskár mlieku a mliečnym výrobkom. Ing. J. Šumichrast uviedol niektoré spoločné problémy a poukázal na vybrané príklady dobrej praxe pri poziciovaní lokálne vyprodukovaných produktov na trhu (napr. cibuľa a jahody na PD Madunice – marketingová podpora samozberu).

    Počas prednášky sa hovorilo aj o spotrebiteľských preferenciách, aktuálnych trendoch, čo je veľmi aktuálne v súvislosti s vnímaním cukru, plodiny, z ktorej pochádza, úrovne rafinovania či vplyve obalov na spotrebiteľské vnímanie. O nových trendoch v marketingovej komunikácii sa hovorilo v súvislosti s marketingovou kampaňou Adoptuj kravičku. S. Voskár poukázal na faktory, ktoré viedli k úspešnosti celej akcie. Medzi nimi určite bola interakcia, pridaná hodnota a nové formy komunikácie so zákazníkom. V diskusii sa hovorilo o možnostiach uplatnenia študentov marketingu na odborných stážach a pracovných pozíciách v agrosektore, ako aj o intenzívnejšej spolupráci FEM s agropodnikmi a agromanažérmi. Vedenie FEM a vedenie SPPK sa nakoniec dohodli, že zimný semester 2017/2018 začnú tzv. Agro-týždňom, ktorý odštartuje tematická exkurzia na kulinársky festival Mňam v Bánovciach nad Bebravou.

    FEM
    agromanazeri 

    Foto: archív FEM