e-poľnohospodár

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
spravodajca Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre
  • porn - instagram takipci satin al - film izle - titan jel - hyundai kia yedek parca - instagram takipci satin al - konya escort - Lipo Magnet - ankara evden eve nakliyat - İllegal bahis sitesi
  • Home Kategorie spravodajstva Poľnohospodár 8/61 Z autorskej prezentácie knihy Značka: nositeľ imidžu výrobcu

    Z autorskej prezentácie knihy Značka: nositeľ imidžu výrobcu

    E-mail Print

    nagyova2Slovenská poľnohospodárska knižnica pri SPU v Nitre organizovala v rámci 18. ročníka Týždňa slovenských knižníc (TSK) od 13. do 19. marca viacero zaujímavých akcií. Novinkou bolo podujatie s názvom Pre tých, čo chcú vedieť, ktorého myšlienkou je autorská prezentácia knihy.

    Tradíciu organizovania tohto podujatia v rámci TSK odštartovala prezentácia vedeckej monografie Značka: nositeľ imidžu výrobcu, autoriek prof. Ing. Ľudmily Nagyovej, PhD., (FEM SPU v Nitre), Ing. Dagmar Babčanovej, PhD., (STU Bratislava) a Ing. Ingridy Košičiarovej, PhD., (FEM SPU v Nitre), ktorá sa konala 16. marca v čitárni SlPK. Publikácia vyšla minulý rok vo Vydavateľstve SPU a poskytuje teoretické poznatky o značke výrobcu publikované zahraničnými i domácimi autormi, predstavuje značku výrobcu, prezentuje výsledky uskutočneného marketingového prieskumu týkajúceho sa spotrebiteľského správania na trhu v súvislosti so značkou výrobcu a tiež prieskumu v priemyselných podnikoch v oblasti manažmentu značky výrobcu. Cieľom monografie je inovovať metodické prístupy budovania a riadenia značky v praxi priemyselných podnikov pôsobiacich na území SR. Tvorí ju šesť kapitol, v ktorých sa autorky zamerali na objasnenie pojmu značka z pohľadu práva a z pohľadu marketingu, proces budovania a riadenia značky vo výrobnom podniku, stratégiu riadenia značky, ako aj na problematiku zápisu ochrannej známky do registra. Autorky ako prvé v rámci používania značiek kvality zmapovali krajiny EÚ. Časť monografie je venovaná výsledkom prieskumov a výskumov na báze spotrebiteľského správania, ktoré realizovali autorky. Otázkam značky sa venujú aj ďalšie dve publikácie s jednotným dizajnom, ktoré vyšli pod vedením prof. Ľudmily Nagyovej vo Vydavateľstve SPU v Nitre v roku 2014 – Privátne značky: fenomén označovania výrobkov 21. storočia na európskom trhu (Nagyová, Ľ. – Sedliaková, I.), Značka kvality: garancia kvality potravín na národnej úrovni krajín EÚ (Nagyová, Ľ. - Košičiarová, I. – Kádeková, Z.).

    rch

    nagyova

    Prof. Ing. Ľudmila Nagyová, PhD.

    FOTOGALÉRIA