e-poľnohospodár

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
spravodajca Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre
  • porn - instagram takipci satin al - film izle - titan jel - hyundai kia yedek parca - instagram takipci satin al - konya escort - Lipo Magnet - ankara evden eve nakliyat - İllegal bahis sitesi
  • Home Kategorie spravodajstva Poľnohospodár 19-20/59 Ako ste spokojní so službami knižnice?

    Ako ste spokojní so službami knižnice?

    E-mail Print

    kniznica2Slovenská poľnohospodárska knižnica pri SPU v Nitre zisťovala formou dotazníkového prieskumu ako sú používatelia spokojní s jej službami.

    V priebehu marca a apríla prostredníctvom webového formulára oslovila nielen študentov a zamestnancov SPU, ale aj tých, ktorí využívajú jej služby cez web, či registrovaných používateľov mimo univerzity. Respondenti mohli vyjadriť svoju spokojnosť/nespokojnosť s knižničným fondom, ponukou databáz, kvalitou jednotlivých služieb a pracovísk a knižničným personálom. Niektoré odpovede potešili viac, iné menej, ale celkovo možno povedať, že pozitívne hodnotenie výrazne prevládlo nad negatívnym.

    Dlhodobý nedostatok fi nančných zdrojov na nákup literatúry sa odzrkadlil v názore na ponuku knižničného fondu. Až 35 % respondentov ju hodnotilo ako nedostatočnú, kým ponuku elektronických informačných zdrojov (databáz plných textov) hodnotilo ako nedostatočnú 23 %. Veľmi pozitívne vyznievajú odpovede týkajúce sa služieb univerzálnej študovne a čitárne na Tr. A. Hlinku. Na otázku: „Ako ste spokojní so službami univerzálnej študovne?“ bolo 23 % odpovedí „veľmi spokojný“ a 38 % odpovedí „spokojný“ (37 % sa nevyjadrilo a iba 2 % vyjadrili nespokojnosť). Porovnateľné boli odpovede na otázku o čitárni na Tr. A. Hlinku – 66 % veľmi spokojných alebo spokojných návštevníkov (nevyjadrilo sa 31 %).

    V dotazníku bol priestor na slovné vyjadrenie pripomienok a návrhov, ktorý využili viacerí na konštruktívnu kritiku, napríklad: „Viac exemplárov na daný titul a viac kníh si požičiavať absenčnou formou.“ Potešili mnohé kladné hodnotenia, napr.: „Všetci sú zlatí“, „ Tento rok ste to trochu oživili v priestoroch, len tak ďalej!“ Pozitívne odpovede určite povzbudia, kým negatívne sú dôležitým námetom na zamyslenie aj na prijatie konkrétnych opatrení. Preto patrí poďakovanie všetkým, ktorí dotazník o spokojnosti s knižničnými službami vyplnili.

    Mgr. Beáta Bellérová, PhD., riaditeľka SlPK
    kniznica