e-poľnohospodár

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
spravodajca Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre
  • porn - instagram takipci satin al - film izle - titan jel - hyundai kia yedek parca - instagram takipci satin al - konya escort - Lipo Magnet - ankara evden eve nakliyat - İllegal bahis sitesi
  • Home Kategorie spravodajstva Poľnohospodár 7-8/59 Do tretice na tému medzinárodného marketingu a obchodu v krajinách Vyšehradu

    Do tretice na tému medzinárodného marketingu a obchodu v krajinách Vyšehradu

    E-mail Print

    international marketingŠtyridsaťdeväť študentov Fakulty ekonomiky a manažmentu (z bakalárskych odborov OBP, IBA a MAP) sa 26. - 27. novembra 2014 zúčastnilo na tematickej exkurzii v Gödöllő, Maďarsku.

    Po úspešných dvoch ročníkoch odborných exkurzií v Krakove a v Znojme sa v rámci projektu Medzinárodného vyšehradského fondu „International Marketing: A Visegrad Perspective“ (VUSG Nr. 61100001), ktorého koordinátorkou je prof. Dr. Ing. Elena Horská, realizovala tretia exkurzia v krajine V4. Vďaka spolupracujúcim odborníkom z Gödöllő, medzi nimi MBA Zoltánom Szabom a Dr. Henriettou Nagy z Univerzity sv. Štefana, sme spoznali ďalšie medzinárodné podnikateľské aktivity z oblasti marketingu a obchodu. Spolu so študentmi sme boli účastníkmi študentskej odbornej konferencie „Let science bring us together“, organizovanej pod záštitou Vyšehradskej asociácie univerzít (VUA) so sídlom v Nitre, Fakulty ekonomiky a sociálnych vied Univerzity sv. Štefana. Navštívili sme Primás Pince - vinnú pivnicu s reštauráciou a kongresovým centrom, situovanú pod malebnou bazilikou v Ostrihome, kde sme si vypočuli odbornú prednášku o segmentácii trhu, marketingu vína a služieb v oblasti turistiky. Na projekte participovali experti zo šiestich univerzít krajín V4, ktorí v tomto roku vydali pre svojich študentov medzinárodnú učebnicu „International Marketing: Within and Beyond Visegrad Borders“. Učebnica má 312 strán a je plnofarebná s množstvom praktických príkladov z Vyšehradského regiónu, ale aj z celého sveta. Dôkazom globálneho rozmeru vzdelávacieho procesu sú hosťujúci prednášajúci, nielen z krajín Vyšehradu, ale aj z rozvíjajúcich sa krajín, Ghany a Kene. Všetkých nás potešila správa, že pán Emmanuel Bangmarigu, majiteľ hydinovej farmy, ktorý nám prednášal v októbri tohto roka o špecifikách marketingu v Ghane a rurálnych oblastiach, získal 5. decembra cenu ministerstva poľnohospodárstva Ghany: Najlepšia hydinová farma roka 2014. Gratulujeme!

    Ing. Johana Paluchová, PhD., FEM 

     

    international marketing

    Z novej medzinárodnej učebnice International Marketing: Within and Beyond Visegrad Borders (autori: Elena Horská a kol.) mali radosť aj študenti FEM SPU.

    Foto: archív EH