e-poľnohospodár

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
spravodajca Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre
  • porn - instagram takipci satin al - film izle - titan jel - hyundai kia yedek parca - instagram takipci satin al - konya escort - Lipo Magnet - ankara evden eve nakliyat - İllegal bahis sitesi
  • Home Kategorie spravodajstva Poľnohospodár 5-6/58 O medzinárodnom marketingu v krajinách Vyšehradu

    O medzinárodnom marketingu v krajinách Vyšehradu

    E-mail Print
    58-5-6marketingTridsaťosem bakalárskych študentov z odboru OBP, IBA a MAP na Fakulte ekonomiky a manažmentu sa 16. - 18. októbra zúčastnilo na tematickej exkurzii v Znojme.

    Po úspešnej minuloročnej exkurzii v Krakove sa podujatie v rámci projektu International Marketing: A Visegrad Perspective, Nr. 61100001, ktorého koordinátorkou je prof. Dr. Ing. Elena Horská, realizovalo aj v ďalšej krajine V4. Vďaka spolupracujúcim odborníkom zo Znojma, medzi nimi Ing. Martinom Přibylom, PhD., zo Súkromnej vysokej školy ekonomickej, sme spoznali ďalšie medzinárodné podnikateľské aktivity z oblasti marketingu a obchodu. Navštívili sme vinársky podnik ZNOVÍN, ktorý sa hrdí pôvodom svojich vín, či novootvorený štvorhviezdičkový hotel Prestige, ktorý sa prezentuje ako ekologický a futuristicky hotel pre náročnú klientelu, čomu zodpovedal aj jeho vzhľad. Absolvovali sme prehliadku vinice a vinných priestorov, kde produkujú vlastné víno (na snímke). Keďže sa konala práve v období zberu vína, nevyhli sme sa ochutnávke výborného čerstvého nealkoholického muštu, burčiaku či výberu červených a bielych vín. Posledný deň nás čakal business park v Znojme, kde sme mali zabezpečenú prehliadku v závode Egston System Electronic, spol. s r.o., ktorý patrí rakúskej holdingovej spoločnosti. V Znojme vyrába transformátory, cievky, senzory či elektromagnety pre automobilových, mobilných alebo elektrotechnických odberateľov z rôznych kútov sveta. Vďaka takýmto tematickým exkurziám môžu študenti načerpať nové praktické skúsenosti z oblasti obchodu, predaja či marketingu a prepojiť ich s teóriou.

    Ing. Johana Paluchová, PhD., FEM

     

    58-5-6marketing

    58-5-6marketing2