e-poľnohospodár

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
spravodajca Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre
  • porn - instagram takipci satin al - film izle - titan jel - hyundai kia yedek parca - instagram takipci satin al - konya escort - Lipo Magnet - ankara evden eve nakliyat - İllegal bahis sitesi
  • Home Kategorie spravodajstva Poľnohospodár 13-14/57 FEM zvyšuje kvalitu vzdelávania

    FEM zvyšuje kvalitu vzdelávania

    E-mail Print

    57-3-4logoOPVZo všetkých fakúlt SPU sa FEM dlhodobo teší najväčšiemu záujmu zo strany budúcich študentov.


    Každoročne prijíma do prvého ročníka vysokoškolského štúdia asi 500 študentov, pričom záujem o štúdium prejavuje troj- až 4-násobne viac uchádzačov. Veľký dopyt po štúdiu na FEM je odrazom vysokokvalitného tímu vedecko--pedagogických pracovníkov a pestrej ponuky študijných programov na všetkých stupňoch štúdia. Zároveň podľa prieskumov portálu profesia. sk patrí FEM medzi najlepšie fakulty SR z hľadiska záujmu zamestnávateľov o absolventov štúdia.
    Dosiahnutie a udržanie vysokej kvality vzdelávania si však vyžaduje neustálu snahu o zlepšovanie študijných programov a investovanie do rozvoja ľudských zdrojov. To je dôvod, prečo sa FEM zapojila v rámci Operačného programu Vzdelávanie do projektu Vytvorenie systému schvaľovania, sledovania a periodického hodnotenia študijných programov, ktorý je spolufinancovaný z Európskeho sociálneho fondu a Štátneho rozpočtu SR do výšky 309 436,37 eur. V rámci tohto projektu sa vytvorí inovatívny systém monitoringu, hodnotenia a zabezpečovania kvality študijných programov s cieľom prispôsobiť štúdium na FEM potrebám súčasnej vedomostnej spoločnosti. Okrem interných odborníkov sú do projektu zapojení aj odborníci z praxe a zo zahraničných univerzít, čím sa napomôže vytvoriť také študijné programy a systémy hodnotenia kvality, ktoré zabezpečia lepšie uplatnenie absolventov FEM na pracovnom trhu doma aj v zahraničí a posunutie kvality vzdelávania na európsku úroveň.

     

    Prof. Ing. Ján Pokrivčák, PhD.,
    Renáta Chosraviová

    57-13-14logoASFEU

    57-13-14logoESF