e-poľnohospodár

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
spravodajca Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre
  • porn - instagram takipci satin al - film izle - titan jel - hyundai kia yedek parca - instagram takipci satin al - konya escort - Lipo Magnet - ankara evden eve nakliyat - İllegal bahis sitesi
  • Home Kategorie spravodajstva Poľnohospodár 2/55 Nepremárni svoju príležitosť!

    Nepremárni svoju príležitosť!

    E-mail Print

    55-02-aiesecarkyJanka Ištvánová - Študentka vs. AIESEC-árka: -  Štúdium na vysokej škole neznamená len navštevovať semináre a prednášky. Pre mňa, štvrtáčku na Fakulte ekonomiky a manažmentu, je to aj možnosť využiť príležitosti, ktoré vyplývajú z pozície študenta. Už v prvom ročníku som sa dozvedela o medzinárodnej organizácii AIESEC, ktorá združuje mladých lídrov z vyše 107 krajín na celom svete.

    Jej členovia majú možnosť navštevovať konferencie, absolvovať tréningy, podieľať sa na chode lokálnej či národnej pobočky a samozrejme, zúčastňovať sa na zahraničných výmenných stážach. Praktické zručnosti a vedomosti, ktoré som získala v tejto organizácii, mi výrazne uľahčili štúdium na univerzite. Napríklad, osvojenie si techniky manažovania času, zvládanie kritických a záťažových situácií a v neposlednom rade zlepšenie anglického jazyka, keďže je oficiálnym jazykom organizácie. Za tri roky aktívnej práce v organizácii AIESEC som dostala veľa príležitostí. Pôsobila som ako viceprezidentka pre financie v nitrianskej pobočke, interná audítorka v AIESEC Slovensko a v súčasnosti manažujem 5-členný tím zapojený do projektu národnej konferencie. Pôsobenie v AIESEC-u beriem ako kľúč k zatvoreným dverám a zároveň ako investíciu do budúceho života...

     

    Andrea Ubrežiová - AIESEC rovná sa univerzita v praxi: - So študentskou organizáciou AIESEC som sa zoznámila v druhom ročníka štúdia na SPU. Po štyroch rokoch, ktoré som v ňom strávila, je pre mňa ako dobre namiešaný koktail: mix výziev, priateľstiev, zdolaných prekážok so štipkou rôznych kultúrnych príchutí, cestovateľských zážitkov a praktických skúseností, vďaka ktorým si každodenne overujem teóriu získanú na prednáškach. AIESEC mi ponúkol skvelú príležitosť overiť si svoje marketingové vedomosti v praxi. Ako členka organizačného tímu národnej konferencie REACH, ktorá sa uskutoční vo februári, som zodpovedná za prezentovanie akcie, komunikáciu s lokálnymi médiami, tvorbu plagátov a motivačných videí. Okrem toho, vďaka stážistom zo zahraničia som získala množstvo príležitostí zlepšiť sa v cudzích jazykoch. Ako členka výkonnej rady zodpovedná za ľudské zdroje som sa naučila, čo skutočne znamená manažment, tímová práca, zodpovednosť, načúvanie druhým, plánovanie a komunikácia s lokálnymi a národnými firmami. Spoznala som množstvo šikovných študentov, ktorí každý deň hľadajú nové výzvy a radi zdolávajú komplikované prekážky. Práve im patrí svet a preto by človek nemal „zaspať v školských laviciach“ a očakávať, že len univerzita ho dokonale pripraví na budúcnosť. Cenné vedomosti a teoretické poznatky získané štúdiom má možnosť premeniť na realitu a prax, veď platí AIESEC = University in Practice. Je to šanca pre každého, kto sa nebojí ukázať, čo chce v živote dosiahnuť a má rád dobré koktaily... J