Doc. Dr. Ing. ELENA HORSKÁ, prorektorka pre zahraničné vzťahy a prácu s verejnosťou pôsobí na Katedre marketingu FEM, je gestorkou predmetu marketing, medzinárodný marketing, európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie, obchodná prevádzka a merchandising.
Narodila sa 28. februára 1969 v Nitre. Po absolvovaní Prevádzkovo-ekonomickej fakulty VŠP v Nitre a ukončení internej ašpirantúry nastúpila v roku 1994ako odborná asistentka na Katedru manažmentu a marketingu. V roku 2006 obhájila habilitačnú prácu v odbore ekonomika a manažment v poľnohospodárstve, potravinárstve a lesnom hospodárstve.
Vo vedeckej práci sa orientuje na internacionalizáciu agropotravinárskych subjektov na zahraničných trhoch a možnosti ich expanzie v globálnom prostredí, na uplatňovanie teórie medzinárodného marketingu v podmienkach podnikateľského subjektu, merchandising v praxi, spotrebiteľské správanie na európskom trhu potravín a i. Je autorkou dvoch vysokoškolských učebníc, 8 učebných textov, troch monografií, publikovala vyše 140 vedeckých a odborných príspevkov. Bola riešiteľkou a spoluriešiteľkou 12 domácich a zahraničných výskumných projektov, v súčasnosti je 6 z nich úspešne ukončených. Absolvovala viacero študijných a prednáškových pobytov na popredných univerzitách v Európe a v USA. Je členkou vedeckej rady FEM, pôsobí v redakčných radách časopisov Journal of International Food & Agribusiness Marketing a Acta Oeconomica et Informatica.
Ovláda anglický a ruský jazyk, pasívne španielčinu. Je vydatá a má jedno dieťa. Má rada cestovanie, prácu v záhradke a hudbu.