Tretie tohtoročné číslo časopisu o súčasnosti a perspektívach vysokých škôl a vedy prináša informáciu o novom prezidentovi rektorskej konferencie, pokračovaní bolonského procesu, vede a technike na slovenských vysokých školách, ako aj o skúsenostiach so zavádzaním ECTS.
Čitateľ sa dozvie o bolonskom procese očami študentov
("Bolonský proces je najrozsiahlejšia reforma v histórii európskeho vysokého školstva. Je to unikátny proces unifikácie, ktorý by však nemal potláčať kultúrnu diverziu Európy. Práve kultúrna rozdielnosť je to, čo láka študentov i učiteľov na mobilitách, spolu so získavaním vedomostí...")a novom finančnom informačnom systéme pre verejné vysoké školy - o projekte SOFIA. Zaujme aj príspevok o poradenstve pre vysokoškolákov, podpore vzdelávania prostredníctvom e-publikácií, systéme pedagogickej autoevalvácie či o vysokoškolskom štúdiu v Európe a platení školného. Listuje sa aj v štatistike a uvažuje o kvalite pedagogického obsadenia fakúlt. O tom, ale aj všeličom inom v ACADEMII, roč. XVI, č. 3/2005, ktorú nájdete v čitárni SlPK pod aulou.
-r-