O medzinárodnom marketingu v krajinách Vyšehradu

Friday, 15 November 2013 16:52 Johana Paluchová Poľnohospodár 5-6/58
Print
58-5-6marketingTridsaťosem bakalárskych študentov z odboru OBP, IBA a MAP na Fakulte ekonomiky a manažmentu sa 16. - 18. októbra zúčastnilo na tematickej exkurzii v Znojme.

Po úspešnej minuloročnej exkurzii v Krakove sa podujatie v rámci projektu International Marketing: A Visegrad Perspective, Nr. 61100001, ktorého koordinátorkou je prof. Dr. Ing. Elena Horská, realizovalo aj v ďalšej krajine V4. Vďaka spolupracujúcim odborníkom zo Znojma, medzi nimi Ing. Martinom Přibylom, PhD., zo Súkromnej vysokej školy ekonomickej, sme spoznali ďalšie medzinárodné podnikateľské aktivity z oblasti marketingu a obchodu. Navštívili sme vinársky podnik ZNOVÍN, ktorý sa hrdí pôvodom svojich vín, či novootvorený štvorhviezdičkový hotel Prestige, ktorý sa prezentuje ako ekologický a futuristicky hotel pre náročnú klientelu, čomu zodpovedal aj jeho vzhľad. Absolvovali sme prehliadku vinice a vinných priestorov, kde produkujú vlastné víno (na snímke). Keďže sa konala práve v období zberu vína, nevyhli sme sa ochutnávke výborného čerstvého nealkoholického muštu, burčiaku či výberu červených a bielych vín. Posledný deň nás čakal business park v Znojme, kde sme mali zabezpečenú prehliadku v závode Egston System Electronic, spol. s r.o., ktorý patrí rakúskej holdingovej spoločnosti. V Znojme vyrába transformátory, cievky, senzory či elektromagnety pre automobilových, mobilných alebo elektrotechnických odberateľov z rôznych kútov sveta. Vďaka takýmto tematickým exkurziám môžu študenti načerpať nové praktické skúsenosti z oblasti obchodu, predaja či marketingu a prepojiť ich s teóriou.

Ing. Johana Paluchová, PhD., FEM

 

58-5-6marketing

58-5-6marketing2