Aj marketingoví pracovníci vedia byť „vedeckí“...

Friday, 18 March 2011 09:02 -red- Poľnohospodár 13/55
Print
 

Spoločnosť SAS Slovakia vyhlásila začiatkom roku 2011 prvý ročník súťaže o najlepšiu študentskú prácu prostredníctvom použitia softvéru SAS, s cieľom motivovať študentov a pedagógov VŠ k jeho využívaniu.

Spoločnosť SAS celosvetovo podporuje vysoké školy a oceňuje nádejných akademikov, ktorí pri svojej práci aplikujú moderné a inovatívne metódy výskumu, popularizujú analytické nástroje SAS a ukazujú, ako je možné teoretické koncepcie a modely vecne uchopiť a preniesť  výskum do praxe.

Tretie miesto v súťaži získala doktorandka Katedry marketingu FEM Ing. Johana Űrgeová, ktorá vo svojej dizertačnej práci na tému Vnímanie kvality a pôvodu produktu vo vybraných krajinách Európy (pod vedením školiteľky prof. E. Horskej), využila niekoľko štatistických metód pri vyhodnocovaní výskumných údajov zozbieraných dotazníkovou metódou na Slovensku, v Čechách, Poľsku, Rakúsku a v Španielsku. Blahoželáme k úspechu!                               

-r-